Į Lietuvą bilietą įsigijusi, tačiau lėktuve be vietos likusi keleivė: tai mums kaip su šlapiu skuduru per veidą

Naujienų portalas Alfa.lt sulaukė pasipiktinusios oro linijų bendrovės „Wizz Air“ klientės laiško (kalba neredaguota).

Prieš pusantro mėnesio pirkome bilietus iš Londono Lutono oro uosto į Rygą, su draugu bendrai už bilietus sumokėjome £500.

Vyko artimųjų vestuvės, tai neišvengiamai privalėjome grįžti, mūsų skrydis buvo liepos 27 d. 7.30 ryte jau turėjome pakilti. Liepos 26 d pasidarėme vadinamą „chekiną“, likom labai nustebę, kuomet ant bilieto pamatėme, kad mūsų sėdimos vietos yra 00, pradėjome labiau į tai domėtis, kur lėktuve yra sėdima vieta numeris 00, pažiūrėjus „online“ lėktuvo sėdimas vietas, tokių neradome, dar plius bilietus pirkome kaip „priority“, kad visur greičiau suvaikščiotume ir nereikėtų laukti.

Bet niekaip ramybės nedavė sėdimos vietos, pasiskambinome į „Wizz air“ informacijos centrą, ten mus nuramino, pasakė, kad įvyko kažkokia klaida ir jog turime atvykti šiek tiek anksčiau, nueiti prie „Wizz air“ darbuotojų, o jie mums duos sėdimas vietas, deja…

Išaušo ta diena, atvykome į oro uostą, kaip ir minėjo, susiradome darbuotojus, kur žmonės pristato savo lagaminus, ir ten žmogus pasakė tiesiai šviesiai: „jūsų vietos yra stovimos“, o tai reiškia, kad mes jų neturime. Davė kitokius bilietus ir paminėjo, jog jei kažkas neatvyks į šį skrydi, jūs išskrisite, o jei ne, išsiųsime jus kitu reisu ir duosime kompensaciją, ir pabaigoje ištarė „sėkmės“!

Likome šokiruoti.. nuėjome jau prie savo skrydžio vartų, atsistojome į „priority“ vietą, tada prie mūsų priėjo darbuotojas, sako „jūs be sėdimų vietų“. Sakome „taip“, jis dar nusijuokdamas „o kam pirkote priority“, pasakėme, kad mes seniai pirkom, o jis mums sako „prisėskit nuošaliau, kai visus žmones suleisime į lėktuvą, jei kažkas neatvyks, jūs būsite įlaipinti…“

Na ką, prisėdom, sėdėjom ir drebėjom, laukėm ilgai ir nuobodžiai, kada visus suleis, tada netoliese mūsų atsirado „likimo draugu“.

Jie taip pat sėdėjo ir laukė, pagaliau visus žmones sulaipino, darbuotojas priėjo prie mūsų, sako „ateikite, jei atsiras laisvų vietų, jūs būsite pirmi priimti, nes atėjote anksčiau nei likusieji, kurie taip pat be sėdimu vietų. Darbuotojas davė viltį ištardamas „yra 3 laisvos vietos“, mūsų širdy atsirado viltis… pradėjome dėkoti jam.. lyg, rodos, skristumėme už dyką…

Laukėme dar ilgai, kol viską sužiūrės, tada viena darbuotoja nuėjo į lėktuvą kažką pažiūrėti, grįžusi tarė lemtingus žodžius, vietų nebėra, nuleido galvą toliau kažką rašyti savo kompiuteryje, tai mums kaip su šlapiu skuduru per veidą… Paklausėm, o tai ką mums dabar daryti, sako „eikite prie šeštų vartą“. Kas mums beliko, išėjome.

Ten nuėjus nei vieno darbuotojo nebuvo, tik po kurio laiko atėjo moteris, kuri mus išvedė atgal per pasų kontrolę laukan pasakydama, kad turime eiti į informacijos centrą, ten mums viską pasakys, kaip kas, vėl viską perėjus radome reikiamą vietą, atstovėjome eilėje, tuo metu jau buvo 9 ryto…

Lėktuvas buvo jau išvykęs 07.30 ryto, bent jau tokiu laiku buvo rašoma ant bilieto, taigi priėjus mums pasakė, jog „Wizz air“ kompanija pardavė per daug bilietų ir tiek vietų neturėjo, todėl mes neišskridome, pasiūlė kitu reisu skristi, rinkomės bet kokį miestą artimiausiu skrydžiu, tad vietoj Rygos pasirinkome Kauną, apsunkindami kelionę iš Kauno grįžtant į gimtąjį miestą trim valandom, laimei buvo likę vėl 3 vietos į Kauną, lėktuvas buvo po 14:20..

Plius man ir mano draugui pažadėjo per 10 dienų susisiekti ir sumokėti kompensaciją €400. Man ir jam – viso €800, o priminsiu – už bilietus mokėjome £500.

Buvome dar prieš skrydį nupirkę gero gėrimo artimiesiems lauktuvių, deja, grįžus atgal su dideliu kiekiu skysčių negalėjome įeiti, teko grąžinti atgal į parduotuvę, gal 15 minučių užgaišome užpildydami lapus, ir ten paėmė butelį ir pasakė , kad už jį pinigus taip pat grąžins po 10 dienų…

Štai ir mūsų kelionė, pagalvojus, o jei būtume skridę vestuvių dieną, atvykę būtume tik naktį, o jei operacija ar kažkieno mirtis, neužtenka nusipirkti bilieto, nes ten gali neturėti sėdimos vietos ir neišskrisi, o kad tau kažkas mirė ar kažkokia svarbi proga, niekam neįdomu

Ir esmė ta, kad bilietai buvo pirkti prieš pusantro mėnesio, ne paskutinę minutę.

Komentuoja „Wizz Air“ atstovai:

Siekdama, kad patys populiariausi maršrutai būtų prieinami kuo daugiau žmonių ir neliktų tuščių sėdimų vietų nepasirodžius keleiviams, avialinijų bendrovė „Wizz Air“, remdamasi aviacijos industrijos praktika ir taikomais vartotojų apsaugos teisės aktais, leidžia labai nedidelį rezervacijų užsakymo perviršį.

Esant situacijai, kai visi bilietus įsigiję keleiviai įsiregistruoja skrydžiui, į lėktuvą nepatekusiems klientams automatiškai pasiūloma bilietų rezervacija kitam skrydžiui numatytu maršrutu, skrydis kitu „Wizz Air“ maršrutu arba visa įsigytų bilietų kompensacija.

Su „Wizz Air“ klientais, patyrusiais nepatogumų tokioje situacijoje bei užpildžiusiais specialią pretenzijos formą, per numatytą terminą susisiekia mūsų Klientų aptarnavimo departamentas ir, pagal ES reglamentą įvertinęs susidariusią situaciją, suteikia visą reikalingą pagalbą.

Aviakompanija nuoširdžiai atsiprašo visų klientų, kurie patyrė nepatogumų dėl neįvykusios kelionės, ir užtikrina, kad darys viską, jog būtų priimti keleiviams geriausi sprendimai.

Alfa.lt reporteris

Tau taip pat gali patikti Daugiau iš autoriaus